niedziela, 9 marca 2014

Szaleństwo na Targach Beauty Forum! ;)

Dzis pochwalę się zakupkami z pierwszych targów na których byłam. Odbyły się one w stolicy :)
Było multum ludzi, a jak tam weszłam to nie wiedziałam na co mam patrzeć. I powiem Wam że wcale nie żałuję żę wydałam troche kasy :P
Pierwsze co zobaczyłam to stoisko z pędzlami Maestro do którego poszłam od razu lecz nie mogłam się dopchać ale wkońcu jakoś dałam radę bo polowałam na pędzel do pudru :) Udało się! :))

Oto i on ; )

Porządnie wykonany, polecam pędzle tej firmy miałam ich już wcześniej kilka i doskonale spełniają swoje zadanie <3
włosie jest dobrze zbite, a co najlepsze kosztował mnie on 30zł, na internecie cena wynosi 52. więc zaoszczędziłam :)

W ręce wpadł mi też żel budujący który i tak musiałam zakupić bo mój z allepaznokcie już sie konczy oraz drugi przesliczny kolorek pastel orange <3  ma on 5ml i kosztował mnie 7zł, a większy 30ml-25zł mam nadzieję że dobrze się będzie sprawować ! :)

a Także prześlicze pyłki z Sun Flower
każdy po 3zł :)



Jestem bardzo zadowolona z moich zakupów, podejrzewam że gdyby mój portfel byl troche grubszy to napewno oglądały byście teraz jeszcze raz tyle róznych kosmetykow. :)





11 komentarzy:

  1. uważam, że rozsądne zakupy :-) szkoda, że nie mogłam być

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba kupiłam TEN SAM pędzel na targach, ale w zeszłym roku :D Do dzisiaj mi służy i dalej jest mięciutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam pędzle z tej firmy za idealne, mam jeden do różu z hakuro i jestem średnio zadowolona a każdy tak chwali :)

      Usuń
  3. Ale super ja też chcem <3 żałuję że nie pojechałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę, że umiałaś się opanować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie gdybym miała więcej kasy to wcale by sie na tym nie skończyło :P haha

      Usuń
  5. szkoda że to było tak daleko ode mnie
    Wszystkie fajne akcje są starsznie daleko, a ja tylko mogę potem popatrzeć i pozazdrościć zdobyczy

    OdpowiedzUsuń
  6. może się uda za rok?:)) a bliżej ciebie nie ma targów?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo zazdroszczę Ci obecności na targach:) Ja się planuję wybrać na następne, chyba są we wrześniu:)

    OdpowiedzUsuń