Blogi które obserwuję

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Sylwester tuż tuż

Nie będę się już rospisywała gdyż właśnie skończyłam pisać tego posta a on po prostu mi sie wyłączył! ;[[ miało być tak pięknie. Poniżej mój jutrzejszy makijaż na wystrzałowego sylwestra i dzisiaj świeżo zrobione pazurki ;)
Krótki opis wykonania:
Pierwsze co zrobiłam to nałożyłam mój ulubiony krew do twarzy Ziaja masło kakaowe, k następnie pędzlem do fluidu nałożyłam wzdłuż kości policzkowych, nad brwi i brodę korektor do modelowania twarzy Wibo 4in1, potem fluid , wiadomo;), gdy już to zrobiłam sięgnęłam po korektor i zakryłam wszelkie niedoskonałości, zielonym z Wibo naczynka wokół nosa, jasny beżem wszelakie wypryski,potem korektor rozświetlający pod oczy z Marizy, nałożyłam, także na powieki gdyż wtedy moje oko lepiej wygląda, 
 potem trochę bazy pod cienie Sephora aż pod łuk brwiowy, na całą powiekę płaskim pędzelkiem- jasno różowy cień Sephora-lekko roztarłam,na środkową część róż który został zcieniowany lekko ponad załamanie powieki i w zewnętrzny kącik nałozyłam troszkę fioletu roztarłam go do wewnątrz powieki oraz do góry. Dla lepszego efektu na górnej linii wodnej między rzęsami zrobiłam małe kropeczki czarną kredką aby oko wydawało się większe, dolną powiekę obrysowałam czarną kredką, na koniec pomalowałam rzęsy serum do rzęs Eveline ''Advance Volumiere'' i wytuszowałam mascarą lovely Pump up którą poleciła mi Monika R. ;)


Jak wam się podoba? Nie są to zdjęcia jakich oczekiwałam gdyż nie widać takiego efektu jak na żywo... ;(

A teraz manicure:


To by było tyle na dziś, spodziewajcie się zmian na moim blogu w najbliższym czasie.
I jak się podoba?? Przyjmę każdą krytykę. ;)
Jeśli macie jakieś pytania to mój e-mail: asia92_92@o2.pl



Pozdrawiam i życzę Wam Szampańskiego Sylwestra do samego rana ! Nie upijcie się zbytnio ;)


sobota, 28 grudnia 2013

Próba Sylwestrowa !

Witam wszystkich którzy oglądają mojego bloga!

Dziś pragnę wam pokazać mój próbny sylwestrowy makijaż w czerni i srebrze ;)

Napewno doskonały on nie jest ale jestem z siebie dumna że mogłam zrobić wkońcu coś z czego będę zadowolona, i jestem- nareszczcie :p
Mam nadzieję że Wam się spodoba. ;)
 Chcę się też pochwalić etui zrobionym przez mojego chłopaka. Tanie, łatwe do zrobienia oraz przydatne.Wcześniej pędzle trzymałam w kolorowym kubku a teraz proszę bardzo jak ładnie się prezentuje! ;)
Jakieś pytania? Pisać :)
Pozdrawiam :**






Kosmetyki:
korektor rozświetlający Mariza
podkład AA no.2
baza pod cienie Essence
cienie: czarny, srebra Sephora
eyeliner czarny Sephora
tusz lovely Pump up
Róż Mariza




środa, 25 grudnia 2013

I dzień Świąt

Witam Was dziewczyny!

Dawno mnie tu nie było, ale wkońcu postanowiłam wejśc i napisać posta, a przy okazji pochwalić się pięknym prezentem od ukochanego :), dziś pierwszy Dzień Świąt, dzień jak narazie zapowiada się spokojnie, ale za to wieczorem kto wie.. zapewne spędzę ten dzień z najbliższymi przy stole pełnym pyszności :), mam dziś ochotę się wyluzować przed piątkiem gdyż będę musiała już zajrzeć do wspaniałych notatek <3 , ale dziś... ojj dziś nie, dam sobie czadu, może :P i wkońcu wybiorę się na długo wyczekiwaną imprezę, na której już nie byłam kupę czasu. Przy okazji spotkam sie z nabliższymi znajomymi :) I z tego się bardzo cieszę, a teraz chcę wam pokazać mój prezent.

Jest to: Make up academy Palette Sephora! marzyłam o niej, jest wspaniała, oczywiście już dziś musiałam wypróbować cienie, świetny pigment, wystarczy odrobinkę cienia, i już widac efekt nie to co te moje wcześniejsze cienie... -,- niestety nie pokaże wam tego co dziś wytworzyłam na powiece bo nie mam do tego odpowiedniego aparatu, ale kto wie może za rok Mikołaj mi go przyniesie :PP

A wiadomo że telefonem wyjdzie słaba jakość,więc sobie daruję. ;)



plus dodatkowo śliczna bransoletka ! :)
Dziękuję kochanie :*

sobota, 7 grudnia 2013

Leniwa sobota ?

W końcu przyszedł weekend na który tak długo czekałam po ciężkim tygodniu na uczelni, ostatnio wcale nie mam czasu aby tu zajrzeć, ale narazie nic się tu nie dzieje :P więc pewnie będę rzadko zaglądać, już za kilkanaście dni Święta których wyczekuję od dłuższego czasu, myślę że będą pracowite gdyż zaraz po powrocie na uczelnię mam egzaminy. Podejrzewam więc że większość czasu spędze z notatkami w ręku niż z talerzykiem ciast, ;p ale to lepiej bo pewno gdybym wybrała to drugie to moja waga podniosła by się o conajmniej 2kg ! Trzeba się pilnować ale czasem się nie da (wczorajsza pizza była pyszna, ale kaloryczna) ;p, raz kozie śmierć, teraz się będę pilnować :) sama sobie to wmawiam :P

Niestety nie mam dla Was jak narazie zdjęć żadnego makijażu ani paznokci ale może macie ochotę obejrzeć odcinek Matura to bzdura?;D zapraszam, czasem można sie pośmiać :P

Tak przy okazji, jestem zadowolona bo przyznali mi wkońcu stypendium socjalne i myślę że stawka jest zadowalająca ! :D

http://www.youtube.com/watch?v=QMVkw6pxuHQ




niedziela, 1 grudnia 2013

Raz lepiej,raz gorzej.

Niedziela jak co tydzień...




Witam was dziewczyny, mam strasznego doła.. czuje sie nieobecna na świecie i nie wiem co mam robić, mój facet mnie nie rozumie, nie mogę się skupić na niczym po prostu chce mi się płakać!.. ;( a poza tym będę miała ciężko tydzień bo mam dwie zalki i nie wiem jak mi się uda to ogarnąć :( czasem tak mnie te studia wkurwiają, zwłaszcza gdy zaczyna się nauka.. tuż po swiętach sesja! :( mam tylko nadzieję że w wolnym czasie odbije sobie i skoczę w góry a jak nie wypali to może na jakąś mega imprezke! :) grunt to pozytywne myślenie tylko czasem po prostu się nie udaje.


Poza tym chce wam pokazać mój niedzielny makijaż, zdjęcia poniżej:






nie jest idealny, ale to początki...
podkład AA wygładzający 2
puder w kamieniu miss porty
Świetlisty róż Mariza
korektor pod oczy rozświetlający Mariza
korektor 4in1Wibo
baza pod cienie Essence
cienie beauty factories, jasny róż i grafit który wyszedł jak fiolet :)




Koniec weekendu niestety, jutro szkoła dopiero na 17.30 myślę że zdążę się trochę pouczyć. Obym zaliczyła, trzymajcie kciuki!

poniedziałek, 25 listopada 2013

ZAKUPOWY ZAWRÓT GŁOWY ! :D

-40% zniżki na kosmetyki kolorowe w rossmanie, czyż to nie piękne?:D

oczywiście musiałam się wybrać i znowu wydać trochę kasy :P a przy okazji przyszły mi zamówione pędzle z maestro zapraszam do obejrzenia zdjęć, najbardziej przypadł mi do gustu pędzel z hakuro (o 10zł tańszy niż z maestro) a niestety nie mogłam przekroczyć określonego budżetu, nie są to wszystkie pędzle które bym chciała ale myślę że z biegiem czasu uzupełnię swoją kolekcję:)
Nie było ostatnio zbyt wiele czasu aby tu zajrzeć, ale dziś mam chwilę więc muszę z tego skorzystać przy okazji chce wam polecic stronkę z ćwiczeniami zumby:

http://www.youtube.com/watch?v=qa2IWYs3ags&noredirect=1



i zdjęcia:


pierwsze dwa od lewej zakupiłam wcześniej w hebe, pędzel do fluidu oraz do kresek, ja nakładam nim też czasem cienie na dolną linię pod okiem idealnie się do tego nadaje, pędzle niedrogie a naprawde godne polecenia :) 
\a Wy jakich używacie pędzli? podzielcie się swoimi informacjami :)

ZAKUPY Z ROSSMANA !
1.Lakier lovely blink 
2.Lakier wibo express growth (witaminy soi,wapń,proteiny wit.,A,C,E)
3.Liner do zdobień Wibo
4..Zestaw korektorów do zadań specjalnych wibo
5..Błyszczyk lovely
6.Mascara curling Pump up lovely

całkiem niezły tusz do rzęs, szilikonowa szczoteczka dobrze wyprofilowana do pomalowania oczu, cena po promocji:4zł z groszami :)

Odcień błyszczyka dość niewidoczny, słaba jakość zdjęć telefonem :(
cudownie pachnie


Korektor rozprowadza się równo i gładko koryguje niedoskonałości, rozjaśnia przebarwienia skóry i kryje cienie pod oczami. Utrwala makijaż na cały dzień. Ma nowoczesne, kompaktowe opakowanie.
Korektor o kolorze różowym maskuje sińce pod oczami, zielony kamufluje popękane naczy
nka. Kolor jasny beż - maskuje wypryski a ciemny beż - modeluje kształt twarzy. 
cena bez promocji: 12 zł

dwie warstwy lakieru + lakier nawierzchniowy Essence quick dry ;)topcoat

To by było wszystko na dziś, tymczasem lecę ćwiczyć zumbę bo dupa się sama nie zrobi :P
Pozdrawiam Was dziewczyny/! :*









czwartek, 21 listopada 2013

Zawsze coś! <3 :)

Nie ma to jak iść w przerwie między zajęciami na miasto, zawsze kończy się to małymi zakupkami;)
Wstąpiłam dziś do biedry w poszukiwaniu soli do kąpieli dla mojego lubego, i znalazłam różowy kolor wpadający w malinę sól morska, musi być świetna ,napewno wypróbuje <3 :) a poza tym kupiłam też normalizujący żel-peeling oszczyszczający , no zobaczymy co to za cudo ! ;) a w chińskim centrum handlowym fioletowy sylwestrowy lakier z safari ;) kilka dni wcześniej zajrzałam do hebe w poszukiwaniu zmywacza, kupiłam z essence, tyle że była na nim naklejona karteczka że jest to lakier odbudowujący ale to jednak zmywacz ! zabawne :D:D:D

sorki za zdjęcie bokiem ale nie chce mi sie to przestawić ;)


Dopiero co niedawno wróciłam z uczelni i troche jestem zmęczona ale znajdę jeszcze siłe na jakieś 30 minut zumby, gorąco golecam , nie tylko na zrzucenie kilku kilogramów ale także poprawę humoru, chyba zwiększa się po niej ilość endorfin ;D przynajmniej ja tam odczuwam :)
Pozdrawiam Was dziewczyny :*




środa, 20 listopada 2013

WITAM :)

oto zaległe zdjęcia których nie udało mi się wstawić lecz dziś już są ! :)Przyjmuje zapisy na manicure andrzejkowy :) zapraszam




1.Wzornik z lakierami hybrydowymi :)

A oto moje krótki pazurki, już mi trochę odrosły, postanowiłam że muszę zapuścić na bal sylwestrowy !! :)

ten lekki brąz jest moim ulubionym wśród wszystkich 
:) (jak narazie :P )

Wersja mojej siostry :)

są to lakiery z estetiq, w dość przystępnej cenie ok.23zł, dostępne na allegro
jestem z nich zadowolona zwłaszcza z tej kawy z mlekiem <3

Pazury p.Lidki :)
czerwień w modzie :)

Utrzymują się do ok.3 tygodni :)
firma: Cosmetics zone ,gorąco polecam, cena:25zł :)






Kiedyś wykonałam z nudów makijaż, a może nie z nudów tylko dlatego że chcę się czegos nauczyć, było to dośc dawno :) strasznie się wtedy męczyłam z tym makijażem, jak już wspomniałam dopiero co się uczę, poszło chyba ok. 20 patyczków aby go dopracować ale udało się :)

p.s moje brwi wtedy wyglądały raczej tragicznie, ale już doprowadziłam je do kultury :)


Przepraszam za kiepską jakość zdjęć, wykonywane są telefone gdyż nie stać mnie narazie na aparat może jak odłoże to kupię po nowym roku ! ;)


I jeszcze dwa makijaże jeden Patrycji wykonany przeze mnie, no i mój wykonany przez nią ! ;)
Mój :)

Oko Patki ;* dziękuję kochana że się odważyłaś temu poddać :D



I jeszcze wspaniała ksiązka którą czytam , ,,Prawdziwy cud''- Sparksa, nie przeczytałam jej do końca ale wciąga, w ogóle polecam jego książki zwłaszcza ''Bezpieczna przystań'' oraz ''Wciąz ją kocham''
No i moje okulary przy którym trzeba wymienić szkła,wczoraj okulista tak stwierdził o dziwo do twarzy mi w nich ale zdjęć nie pokaże :P







czwartek, 14 listopada 2013

HYBRYDY ! :)


Dziś przyszły mi zamówione lakiery hybrydowe, 4 nowe kolorki do kolekcji, jest ich już chyba 8 :P lub 9 :P
zaszalałam i zrobiłam na moich krótkich paznokciach panterke!, lecz ściągnęłam gdyż ciemny brąz zlewał się z czarnym, tak więc pomalowałam po prostu na gładko z tym że środkowy palec (fuck) ;D jest czarny. ;)
Nie wiem czy uda mi się wrzucić zdjęcia gdyż mój czytnik kart świruje. -,- ale można się ich spodziewać w najbliższym czasie ;))