Blogi które obserwuję

niedziela, 23 lutego 2014

Dostawa z ESTETIQ :)

Witam ;)
Wczoraj ''przyszły'' nowe lakiery od estetiq i dziś była chwile by wypróbować jeden z nich. :)
Oto efekt dzisiejszej pracy !
Przepraszam za słabą jakość zdjęć..
ale dopiero za 2 tyg przyjedzie mój aparat:)





Po zrobieniu ich stwierdziłam że jednak mogły wyglądać trochę inaczej ale byłol juz za późno żeby na nowo cudować. :)
ale co tam, za 3 tygodnie zrobię nowe. :)


uwielbiam te świecidełka <3

Niezbędną rzeczą jest oczywiście oliwka :))

wzornik z nowościami.


Też macie własne zestawy do manicure hybrydowego? A może robicie żele, akryle ?;)
Może ktoś poleci dobre i niedrogie lakiery? ;) warto czasem spróbować czegos innego. :))
Gdyby były jakieś pytania-chętnie odpowiem ;)

Właśnie wybieram się na spacer, gdyż nie sposób nie skorzystać z pięknej pogody. Miłej niedzieli ;)



sobota, 22 lutego 2014

Ulubieniec 2013r. od HEAN !

Dzisiaj o moim ulubionym pudrze od Hean w kolorze Alabaster.
Na poczaku zakupu tego kosmetyku myślałam że będzie to totalny niewypał, lecz po dłuższym uzytkowaniu nie rozstawałam się z nim na krok, stał się po prostu moim numerem 1 ! ;)
Opinie w necie są różne, produkt ten zakupiłam na stronie www.ladymakeup.pl i osobiście polecam ją wszystkim kosmetykomaniaczkom :)
Wcześniej używałam pudru od Miss Porty So matte, perfect stay, lecz umywa się on od Hean :)

Plusy:

  • napewno cena, na ladymakeup kosztuje on bodajże ok 13-14zł
  • daje idealny efekt rozświetlenia twarzy
  • a zarazem świeży wygląd buźki na codzień
  • wygodne opakowanie wykonane solidnie
  • po otwarciu widac kratkę dzięki której można nałozyć na pędzel taka ilośc pudru jaką potrzebujemy
  • opakowanie prezentuje sie bardzo ładnie
  • w środku znajdziecie też puszek choć ja osobiście wolę nakładać pędzlem ;)
  • dostępnych jest 5 odcieni w kolorach: naturalny, morelowy,alabaster,słoneczny beż i świetlisty beż
Minusy:

  • na twarzy widac malutkie drobinki choć nie przeszkadza mi to aż tak bardzo ;)
  • napis z tyłu się starł ale to zapewne przez częste użytkowanie




                                   A oto gwiazda roku 2013:






Zaczynam lubieć tą firmę i napewno nie skończy się tylko na tym pudrze :))
A wy używacie pudrów tej firmy?? Jakie byście poleciły ich kosmetyki? ;))
Zapraszam do podzielenia się ze mną waszych opinii ;)


sobota, 15 lutego 2014

Walentynki, dzień jak zwykle czy święto komercyjne? ;) Jak myślicie?:)

Hej!

Nie miałam zbyt czasu ostatnio by się bardziej udzielać w blogosferze, a szkoda bo zapewne ominęło mnie kilka ciekawych konkursów. Ale tak to już jest gdy się rozkręca swój mały interes. :)

Dziś tylko kilka zdjęc mojego manicure który wcale nie był wykonany pod to komerycjne święto.Osobiście uważam że Walentynki to dzień jak co dzień :) tyle że wbite w kalendarz aby ludzie o nim pamiętali.Tyle że mój chłopak zawsze pamięta i dostałam piękną różę. Kiedyś owszem uznawałam to święto ale zmieniło się to odkąd jestem z Pawłem. Myślę że miłośc powinno okazywać się przez cały rok bez względu na to czy mamy na to czas czy nie, nawet kilka miłych słów w zwyczajny dzień typu: '' ładnie wyglądasz'' bądź ''ale jesteś przystojny w tej koszuli'' sprawi drugiej osobie wielką przyjemność.
W każdym bądź razie ja jakoś specjalnie nigdy nie odczuwam tego święta poza tym że na facebooku czy innych portalach społecznościowych aż roi się od propozycji na makijaż czy manicure, pomysłów na prezenty.
A wy jak myślicie?? Zapewne Ci co lubią ten Dzień spędzili je w specjalny sposób??









Mam nadzieje że się spodoba! ;)) I liczę na komentarze. ;)
p.s oczywiście jest to mani hybrydowy:)