piątek, 31 stycznia 2014

Świeżutki manicure żelowy w połączeniu z hybrydą w kolorach letnich :)

Hej dziewczyny ! :D
 Dziś trochę o wykonaniu mojego mani żelowego z hybrydą w kolorze cukierkowego różu i mięty :):) 
Wszystko co potrzebne jest do wykonania to:
  1. lampa UV
  2. żel Clear, ja zakupiłam 15ml na stronie www.allepaznokcie.pl
  3. Płyn do dezynfekcji skóry i narzędzi
  4. Kopytko aby odepchnąć skórki
  5. Szablon bądź tipsy w zależnosci od tego jaki efekt chcemy uzyskać. Żele ładniej wyglądają na szablonie-naturalnie, na tipsie-sztucznie.

  6. Jeśli używacie tipsów to potrzebny będzie klej oraz Gilotyna
  7. Primer kwasowy bądź bezkwasowy
  8. Polerka
  9. Pilniki  do zmatowienia żelu oraz do nadania kształtu:może tu być migdałek kwadrat,okrągło bądź półokrągło.
  10. Pędzelek do nakładania żelu, zakupiłam z naturalnego czerwonego włosia kuny. :)
  11. Waciki bezpyłowe
  12. Cleaner do odłuszczenia płytki i przemywania każdej warstwy żelu po wycięgnięciu z lampy
  13. Oliwka do skórek i paznokci
  14. Ozdoby jakie tylko chcecie! :))
  15. Jeśli zakładacie na żel hybrydę to potrzebujecie dodatkowo bazę, lakier w wybranym kolorze, top ;)
Do zrobienia serduszek użyłam sondę i zrobiłam dwie kropeczki obok siebie w wybranych miejscach na hybrydzie oraz uformowałam igłą. ;))
Na środkowy palec nakleiłam perełkę w kolorze jasnego różu.
Resztę paznokci pokryłam lakierem w kolorze mięty. 
I jak wam się podoba?? :)) Jeśli macie jakieś pytania odnośnie wykonania to piszcie w komentarzach, chętnie odpowiem ;)











4 komentarze:

  1. Uwielbiam hybrydy :) sama tworzę kolekcję lakierów i mam zamiar robić paznokcie profesjonalnie, póki co, to się uczę ;) kiedyś miałam robione żele na szablonie - nigdy już nie dałabym sobie założyć tipsów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wykonuję już hybrydy na klientkach, robie je od dłuzszego czasu i czerpię z internetu coraz więcej pomysłów na wzory.. :)) myślę ze moja przygoda z wzorami nie poszerzy :D
      wiadomo żele strasznie niszczą paznokcie, ale toi chyba najlepsze rozwiązanie dla osób które np. obgryzają pazurki i nie mogą ich zapuścić.

      Usuń
  2. Bardzo naturalnie wyglądają takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślisz? a ja jakoś miałam wrażenie że nie do końca naturalnie :)

      Usuń