środa, 15 stycznia 2014

Recenzja i nowy zakup ;)

Witam Was moje drogie Bloggerki!

Za oknami biało a ja siedzę w domu i nie wiem co ze sobą zrobić. Wymyśliłam więc że dodam posta o recenzji wspaniałego pilnika i zakupie nowych bajerów. :)
Otóż jest to pilnik firmy Rendevous który zostałzakupiony przeze mnie 2lata temu w hurtowni kosmetycznej (dla zainteresowanych ul.Chopena, Kalisz ).
Osobiście uważam że sprawdził się on doskonalne do piłowania nawet ekstremalnych paznokci :), nie jest on zbyt ostry gdyż używany do naturalnej płytki paznokcia, ma kształt banana, uważam że nadaje się idealnie do skracania płytki o okrągłym zakończeniu, lecz w moich rękach sprawdził się też do innych kształtów paznokcia :)
Zalety:
-kształt dobrany do każdego kształtu naturalnej płytki paznokciowej
-rozsądna cena: 5zł
-można powiedzieć że^^ wydajny'^^, używałam go ok. 2 lat i dopiero teraz wymieniłam na nowy
-łatwa dostępność zakupu
-Ważne !   -   jego ziarność wynosi 180/180  ->>decyduje o stopniu ścierania kapturka ściernego. Im niższa cyfra, tym trwardszy i lepiej ścierający pilnik. Im wyższa cyfra tym bardziej miękki i mniej ścierający pilnik.
Uważam że jak za taką cene warto zainwestować, Napewno kupię go jeszcze nie raz.

W mojej półce zagościła też nowa koleżanka-POLERKA
także z tej samej firmy :)  a także kulki do dezynfekcji narzędzi, które mam nadzieję sprawdzą się  w miseczce z wodą. :)


Oraz kilka słów o polerowaniu paznokci:

Czy polerowanie niszczy płytkę?

Absolutnie nie, pod warunkiem, że nie jest przeprowadzane zbyt często. Podczas polerowania ścieramy tylko kilka warstw. Do tego zabiegu możemy użyć specjalnej kostki lub polerki. Ta ostatnia często wyglądem przypomina ona pilniczek, ale w odróżnieniu od niego składa się z trzech warstw: dwie matowe i jedna gładka i błyszcząca. Optymalna częstotliwość przeprowadzania tego zabiegu tu raz na dwa tygodnie. Zbyt częste polerowanie może bowiem sprawić, że staną się miękkie, cienkie i bardziej podatne na złamania.



Lakier na gładkich paznokciach utrzymuje się dłużej, więc jeśli dotąd nie byłaś przekonana do tego zabiegu, ten fakt powinien Cię przekonać.


oraz jak prawidłowo piłować paznokcie?




1. Dobierz dobry pilnikPaznokci nie należy piłować pilnikami metalowymi, ponieważ powodują rozdwajanie się płytki paznokciowej. Najlepsze są pilniki papierowe lub teflonowe o delikatnej ziarnistości (najlepiej o wskaźniku między 180 a 240). Paznokcie możesz również wygładzić za pomocą polerki. 
2. Paznokcie opiłowuj w jednym kierunku
Na przykład od lewej strony 
do prawej. Unikniesz w ten sposób mechanicznego rozwarstwiania się
paznokci. 
3. Nie zanurzaj dłoni w wodzie przed piłowaniem paznokci
Mokre paznokcie stają się miękkie i są bardziej podatne 
na uszkodzenia. 
4. Finiszuj odżywką
Po opiłowaniu paznokci nałóż na nie odżywkę , tutaj polecam: Ewa Schmitt Odżywka do paznokci z ceramidami, zdjęcie poniżej:

I Dziewczyny odpuście odżywkę Eveline bo co druga jej używa a wcale nie robi wielkiego wrażenia !


Mam nadzieję że przydadzą Wam się moje wskazówki odnoście pielęgnacji paznokci. Jeśli macie jakieś pytania zapraszam do komentowania :)





2 komentarze:

  1. Zaprezentowany pilnik wygląda na stosunkowo delikatny:)

    PS Czy mogłabyś zrezygnować z weryfikacji obrazkowej?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i taki właśnie jest,m jak napisałam wyżej idealny do naturalnej płytki paznokcia, weryfikacji? tzn?:)

    OdpowiedzUsuń