Blogi które obserwuję

wtorek, 30 grudnia 2014

Propozycja makijażu sylwestrowego !

Cześć dziewczyny !

Dziś przychodzę do Was z propozycja makijażu sylwestrowego który jest tuż tuż. :) Postawiłam dziś na klasykę ,czyli mocno podkreślone oko i usta. Jak dla mnie jedynym minusem w tym makjażu są brwi.. zapuszczam je dlatego wyglądają tak a nie inaczej.



Kosmetyki których uzyłam to:
-Matujący podkład no.1 AA
- rozswietlający korektor pod oczy Mariza
-puder brązujący Dream Sun no.1
-róż do policzków Candy Floss by w7
-baza pod cienie Essence I <3 stage
-cień do powiek Pierre Rene no.41
-tusz do rzęs Curling Pump up
-matujący błyszczyk Manhattan no.53m








A teraz zbliżenie na oczko:


I jak Wam się podoba mój makijaż?? Przesyłajcie linki ze swoimi propozycjami na makeup sylwestrowy chętnie coś odtworzę.. :))
Pozdrawiam, J ;*



sobota, 27 grudnia 2014

Świąteczny prezent czyli kilka słów o pędzlach Ebelin.

Dobry wieczór!

Chwalę się dziś nowymi nabytkami które dostałam na święta od mamy, są to pędzle niemieckiej firmy Ebelin. Raczej są mało znane ponieważ nie można dostać ich w Polsce. Mamuśka zakupiła je w drogerii ''dm'', o ile coś Wam to mówi.
Jeden z nich miałam już wcześniej, jest to pędzel do rozcierania cieni, na który pokusilam się podczas pobytu u taty w Niemczech. Od razu gdy go ujrzałam ,pomyślałam-''muszę go mieć!''
A oto i gwiazda wieczoru!
;)


Pędzel jest naprawde świetny, doskonale nadaje sie do blendowania cieni,włosie jest mięciutkie i miłe w dotyku. Pędzel kosztował mnie ok. 2,50euro.



A oto i reszta z nich...



1.Wachlarz
2. Pędzel do pudru
3. Można go nazwać flat top do podkładu.
4.Pędzel do różu
5.Pędzelek do cieni
6.Oraz pędzelek do ust.
Jak narazie nie potrafie wyrazić opinii na ich temat ponieważ uzywam dopiero od kilku dni, ale myślę że sprawdzą się dobrze. :D

Ktoś ma pędzle od ebelin? Jak wam się sprawują??



Pozdrawiam, J. ;*




poniedziałek, 17 listopada 2014

Nude make up kit od Lovely. ;)

Witam pięknie! :)

Pragne sie z Wami podzielić moją nowością od Lovely, nabyłam ją w rossmanie przy promocji( gdy kupi się jeden droższy kosmetyk do makijażu drugi jest za 1grosz.) :) więc postanowilam skorzystac z takiej okazji i szybko pobieglam do rossmana po tę oto paletkę i tusz do rzęs Lovely Pump up. :D

Producent zapewnia że:
Bogata paleta cieni do powiek w naturalnych kolorach do wykonania makijażu `nude`. W podłużnej kasetce umieszczono cienie będące idealnym zestawem dla każdej kobiety ceniącej naturalny i delikatny makijaż. Twoje nowe spojrzenie wyróżni Cię a makijaż oczu będzie trwały i atrakcyjny przez wiele godzin. Cienie nie osypują się i nie rolują w załamaniach powiek. 

Cena: 12zł / 15,6g

Z moją opinią na blogu spotkacie się troszke później.. :)

Kolory pasują praktycznie do każdego typu urody. :)












A wy, macie tę paletkę? jakie są wasze opinie na jej temat?? :)


Pozdrawiam i miłego dnia, J. ;*

czwartek, 23 października 2014

Propozycja makijażu ślubnego

Hej!
Tak jak obiecalam wczesniej-zmalowalam makijaż próbny mojej siostrze na jej ślub i z tego tez powodu chce sie z Wami podzielic tym co wykonalam. ;)

Make-up wykonany cieniami Sephora. Oli makijaz przypadl do gustu i mysle ze podda mi sie małej metamorfozie w dniu jej ślubu. :)
Mnie także spodobalo sie to co zmalowałam, mam nadzieje ze ktoś to doceni i zostawi po sobie ślad-szczerą opinię. :)
A teraz kilka zdjęc.:)
Zapewniam ,że brwi w dniu ślubu będa wyglądac o wiele lepiej. ;)

Nie polecam robić kresek linerami z Sephory,ponieważ ścierają się, napewno nie uzyje go do ślubnego make-upu.


Jak Wam się podoba? :)


;))





Prosze o szczere opinie... :)
Miłego wieczoru, J. :)

środa, 22 października 2014

Make up ze Sleekiem !

Witam !

Pragnę się z wami podzielić dziennym makijażem wykonanym paletką Sleeka ''Garden of Eden'' która przyszla mi zaledwie kilka dni temu i od razu postanowilam nią coś zmalować na mojej powiece.  Niestety nie mam na kim ćwiczyc makijazy więc jestem sama sobie ''modelką''.
Choć mam nadzieję że juz niedlugo namówię moją siostrę do wykonania jej próbnego ślubnego makijazu ale napewno nie zieleniami od Sleeka.. :P

Nie patrzcie na moje brwi, ponieważ są w trakcie odrastania aby je wkoncu wyregulowac jak trzeba. :D 
Do tego makijaze lekko je przyciemnilam czarna kredką. 



Makijaż był wykonywany dośc starannie, starałam się aby były widoczne przejścia między kolorkami, blendując cienie pędzelkiem od Maestro oraz Ebelin. 
Pierwsze co zrobilam to na wewnętrzny kącik oka oraz w stronę środka powieki nałozylam kolor ''gates od eden''i lekko roztarłam,następnie na środek powieki zaaplikowałam ''Evergreen'' a na zewnętrzny kącik oka użylam cienia ''fauna''. Na koniec malowania powieki ponownie roztarłam wszystkie kolorki i uzyskalam lekki efekt ''kociego oka'' tyle ze w kolorze zieleni. :D
Następnie zrobilam kreskę czarną kredką i wytuszowalam rzęsy ;)
Uzyte kosmetyki:
Paletka Sleek
Puuder mineralny High definition bamboo fixer powder od Hean
Smoothing cashmere makeup base-baza pod podkład Pierre rene
Podkład Pharmaceris z sylimaryną
korektor ''cover stick'' Manhattan
kamuflaż w kremie od Catrice
Bronzer MUA
biała kredka Miyo
czarna kredka Ingrid
Tusz do rzęs curling Pump up od Lovely


I reszta zdjęc:








 Podoba sie Wam moj makijaz? Co o nim sądzicie? Prosze o szczere opinie. :)




wtorek, 21 października 2014

Recenzja mojego ulubieńca 2014 !

Hej ;)

Number 1 to mój ukochany podkład do twarzy Pharmaceris.


Producenta zapewnia że:
Pharmaceris F fluid nawilżający - zaawansowana technologia SoFT-BaseTechnology.
Fluid:
- nie obciąża skóry,
- nie zatyka porów,
- pozwala skórze oddychać,
- zapewnia 10 - godzinny makijaż.
Polecany do każdego rodzaju skóry, w tym również problemowej wrażliwej, suchej i bardzo suchej, ze skłonnością do przesuszania.
Fluid intensywnie nawilża głębsze warstwy naskórka i zapewnia trwały 10-godzinny makijaż. Unikalna kompozycja pigmentów doskonale wyrównuje koloryt skóry, maskuje niedoskonałości cery nie powodując efektu maski. Specjalistyczna formuła antyoksydacyjna na bazie sylimaryny intensywnie neutralizuje wolne rodniki i zabezpiecza skórę przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Sprawia, że skóra jest odstresowana i mniej podatna na podrażnienia i przesuszenia. Lekka konsystencja fluidu opartego na technologii SoFT-Base nie obciąża skóry oraz nie zatyka porów pozwalając jej oddychać. Zawartość fotostabilnych filtrów UVA i UVB zapewnia ochronę przed szkodliwymi skutkami promieniowania słonecznego.
Dostępny w 3 odcieniach.
Cena: 35zł / 30ml


Moja Opinia:
Wkońcu znalazłam swój fluid. Gdy używałam produktów innych marek miałam bardzo zatkane pory, skóra wydawała sie wysuszona, nie mogłam dobrać podkładu do mojej cery co skutkowało coraz częstszym występowaniem wyprysków. Ten fluid mnie poratował, dzięki niemu skóra jest bardziej ożywiona, nie wysusza, nie zatyka porów nie jest ciężki dla skóry, nie powoduje wyprysków, dodatkowo fajnie nawilża i nie przesusza skóry i nawet przyjemnie pachnie, pieknie wtapia sie w skore,  ladnie kryje,posiada wygodną pompkę dozującą. Uzywam odcienia 02 natural i bardzo mi on odpowiada.



Wady :
- Ściera się.
- Niekiedy potrafi wyeksponować drobne włoski (meszek) na twarzy. Nigdy nie miałam z tym problemu a tutaj taka niespodzianka.
-uboga gama kolorystyczna
-gromadzi się w zmarszczkach
-brak matowienia skóry


Pod podkład uzywam kremu matującego od Yves Rocher  i po zaaplikowaniu fluidu skóra sie nie świeci. :)

Mimo tych kilku wad jestem z niego zadowolona,myślę że niejednej z Was przypadł by do gustu ;)
Miłego popołudnia, J ;*







poniedziałek, 20 października 2014

Październikowe nowości.

Dobry wieczór wszystkim zainteresowanym! ;D

Dzis krótko na temat moich nowości października ze strony ezebra.pl 
Z tej małej paczuszki która zawierała (pedzelek języczkowy Cosmopolitan,Kremową bazę pod ciebie Ingrid, czarną kredkę Ingrid,Błyszczyk z Astora oraz perełki brązujące od W7) dla mnie nr 1 to paletka Sleeka-''Garden of Eden''. Cienie mają świetny pigment,nie osypują się, łatwo rozprowadzają na powiece a przede wszystkim utrzymuja sie długo bez użycia bazy. :) Mam już jedną paletke Sleeka ''Au naturel'' i jestem z niej bardzo zadowolona. Kolorki są przepiękne. Jedynym dla mnie minusem Sleeka jest to że niektóre kolory w każdej z paletek sie powtarzają.

                 
Od producenta:
Garden of Eden marki Sleek - angielskiego producenta kosmetyków kolorowych dla różnych typów i kolorów skóry. Cienie w paletce mają dużą zawartość pigmentów, każdy z nich jest wyrazisty i indywidualny. W paletce znajdują się odcienie metaliczne, z dużą ilością drobin oraz matowe. Cienie są łatwe w aplikacji, bardzo wydajne, a w dotyku aksamitne. Długotrwale utrzymują się na powiekach. Ich różnorodność pozwala na stworzenie pięknych makijaży na każdą okazję. Do każdego zestawu dołączony jest dwustronny aplikator do nakładania cieni oraz duże, wygodne lusterko. Paleta inspirowana jest naturą, która odzwierciedla barwy przepięknej tropikalnej dżungli.

Wymiary zamkniętej paletki 14 cm x 7,3 cm

Wymiary lusterka 13,2 cm x 6,8 cm

Wymiary aplikatora - długość całkowita 11 cm

Średnica pojedynczego cienia 2 cm.

                  1.zdjęcie robione aparatem.



1.Zdjęcie zbliżonych kolorków pobrane z internetu. :)

A oto całość:

Więcej na ten temat już wkrótce.. ;)


CDN. :)

Pozdrawiam, J. ;*








sobota, 18 października 2014

Moje małe królestwo,czyli parę słów o moich cieniach do powiek.

Dzień doberek!

Już smaruję drugi post na dzień dzisiejszy i ostatni. Zaprezentuję Wam moje małe królestwo które od jakiegoś czasu tylko stoi na półkach bo nie było czasu aby cokolwiek zmalować ale myślę że nadrobię to po niedzieli bo będę mieć dużo wolnego więc czekajcie z niecierpliwością na nowy post. :)

I oto zdjęcia:


Cienie Manhattan-bardzo dobrze napigmentowane, wystarczy odrobinę cienia aby uzyskać odpowiedni efekt na powiece, nie osypują się. Jest to doskonałe połączenie koloru różowego,sreba,złota i granatu. Niestety nie pamiętam ceny produktu gdyż kupowałam go jakieś 2lata temu. Z pewnościa mogę je polecić każdej wizażystce. :)

MOJE SKARBY OD MIYO.
Kosmetyk nie osypuje się, nie roluje i zapewnia idealne wygładzenie powieki.


Od lewej nr 07 Chocolate

04 Vanilla

05 Gold dust

31 Sting

50 Famous molly-brak zbliżonego zdjęcia

nr 50 Famous Molly jest to śliczny jasnoniebieski, wręcz błękitny kolor ze srebrzystymi bardzo malutkimi drobinkami oraz granatowo - turkusową poświatą. Jego konsystencja jest już bardziej kremowa jak pudrowa.



Formuła kosmetyku utrzymuje się przez długi czas, nie roluje się i nie zbiera w załamaniach powieki. Aplikacja cieni przebiega bardzo sprawnie, ponieważ dobrze się rozprowadzają i rozcierają na skórze. Bez parabenów. Hipoalergiczny.





Od lewej paletka cieni  MUA, po prawej Sleek Au naturel.

Paletka MUA

 Jest bardzo charakterystyczna. Wykonana z białego plastiku posiada przezroczyste zamkniecie, dzięki któremu od razu widać, że zawiera 12 cieni. Otwiera się ciężko, sporo musiałam się namocować by dotrzeć do jej wnętrza ;) Ale udało się i znalazłam swój sposób na nią :) Cienie, które znajdują się w tej palecie to głównie brązy i beże. W palecie znajdują się cienie o różnym wykończeniu, jednak przewaga jest tych satynowych. Dokładnie jest ich aż 9. Nie trudno więc policzyć, że tylko 3 cienie są matowe. 

Paletke Sleek Au naturel

Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, każdy z nich jest wyrazisty, indywidualny. W paletce znajdują się odcienie zarówno matowe jak i perłowe. Cienie są łatwe w aplikacji, bardzo wydajne, a w dotyku aksamitne. Długotrwale utrzymują się na powiekach. Ich różnorodność pozwala na stworzenie pięknych makijaży na każdą okazję. Do każdego zestawu dołączony jest dwustronny aplikator do nakładania cieni oraz duże, wygodne lusterko.






Paleta cieni Sephora

 78 cieni do powiek, zarówno matowych jak i połyskujących. Na każdym "schodku" mamy inne odcienie. Pierwszy to te wpadające w róż, drugi fioletowe, trzecie błękitne później morskie, żółto-zielone, brązy, beże i szaro-czarne.


A oto zdjęcie całości ;)

Moje pędzelki od Real techniques !

Witam Was wszystkie :)
Dzisiaj chce Was przedstawić moje skarby które dostałam na urodziny od brata i jego dziewczyny. :)
Są to wysokiej jakości pędzle od Real Techniques, które cieszą się wielką popularnością.


Starter set-zestaw 5 pędzli
Pędzle znajdujące się w zestawie zostały wykonane z syntetycznego, dwukolorowego włosia TAKLON, przyciętego na odpowiedni kształt i długość. Włosie charakteryzuje się doskonałą sprężystością i miękkością, nie wypada. 




Zestaw składa się z: - pędzla podstawowego do nakładania cieni (okrągły / kuleczkowy), - pędzla do konturowania powieki (języczkowy), - pędzla precyzyjnego do aplikacji punktowej (lekko owalny), - pędzla punktowego do eyelinera, - pędzla do brwi (skośny).



 Wymiary:

długość rękojeści: 12,8 cm,

włosie
- pędzel podstawowy: długość 14, szerokość 10 mm, 
- pędzel do konturowania powieki: długość w najdłuższym punkcie 16 mm, szerokość przy skuwce 9 mm, 
- pędzel precyzyjny do aplikacji punktowej: długość w najdłuższym punkcie 6 mm, szerokość przy skuwce 6 mm,
- pędzel punktowego do eyelinera: długość 10 mm, szerokość przy skuwce 3 mm, 
- pędzel do brwi: długość w najdłuższym punkcie 9 mm, w najkrótszym punkcie 6 mm, szerokość przy skuwce 9 mm,




Pędzle są bardzo solidnie wykonane. 
;)



I 5 pędzelek to Expert face brush-na zdjęciu po lewo.

Pędzel służy do precyzyjnego nakładania podkładu, mieszania kosmetyków płynnych i kremowych.Został wykonany z syntetycznego, dwukolorowego włosia TAKLON

Długość rączki13 cm
Długość włosia2,5 cm




To by było na tyle. Czy ktoś posiada inne pędzle od Real techniques? Jakie są wasze opinie na ich temat.? :)


Pozdrawiam i Miłego weekendu. Całuję, J. ;*