piątek, 28 marca 2014

Witam wszystkich którzy obserwują mojego bloga ! ;)

Post miał być o różu od w7 ale jednak koncepcja się zmieniła i chce wam przedstawić manicure metodą żelową Klaudii któy wykonałam jakiś czas temu :))
Właściwie są to żele + hybrydy z których wykonania byłam zadowolona tak samo jak Klaudia a może i nawet bardziej.. :))

Żel którego użyłam jest firmy allepaznokcie i jestem z niego bardzo zadowolona ;)
Jest dośc gęsty i idealnie rozprowadza mi się go pędzelkiem bez zalania skórek :)

Lakiery hybrydowe z firmy cosmetics zone, które polecam wszystkim, mają dużą gamę kolorów a ich produkty są niedrogie jeden lakier kosztuje 25zł :)
Jeden palec przyozdobiłam cyrkoniami gdyż Klaudia stawiała na klasykę ! ;)


Miłego popołudnia wszystkim życzę ! :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz