sobota, 13 września 2014

Recenzja mojego ulubieńca 2014,czyli kilka słów o tuszu do rzęs od Lovely

Cześć kochane,

dzisiaj nadrabiam zaległości po długiej przerwie bez blogowania. Chcę wam przedstawić mój ulubiony tusz do rzęs LOVELY- CURLING PUMP UP MASCARA.

Producent zapewnia że,
Maskara pogrubiająca i unosząca rzęsy. Gwarantuje efekt maksymalnie pogrubionych i wydłużonych rzęs. 

Cena: ok. 9zł / 8ml

Moja opinia:

Plusy:
-tusz jest tani ,ok.9zł
-pięknie rozdziela,wydłuża oraz pogrubia rzęsy
-nie kruszy się
-posiada dobrze wyprofilowaną szczoteczke
-nie uczula
-wydajny
-ładnie podkręca rzęsy
-trwały

Minusy:
Jak dla mnie minusów brak, jedynie czasami przeszkadza mi to że muszę sie nim troszkę namachać  gdy jest go już końcówka. :)
A oto mój ulubieniec


T







Według mnie jest to najlepsza mascara do rzęs, która idealnie potrafi podkręcić rzęsy nawet te najkrótsze :)


Któraś z Was używała?? Jakie sa wasze opinie? Chętnie poczytam.
Ściskam mocno, J. ;)


1 komentarz:

  1. Również napisałam post na temat tej maskary.
    Może jesteś zainteresowana obserwacją za obserwację ? Jeżeli tak to zapraszam do mnie.
    http://aviskowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń