środa, 20 listopada 2013

WITAM :)

oto zaległe zdjęcia których nie udało mi się wstawić lecz dziś już są ! :)Przyjmuje zapisy na manicure andrzejkowy :) zapraszam




1.Wzornik z lakierami hybrydowymi :)

A oto moje krótki pazurki, już mi trochę odrosły, postanowiłam że muszę zapuścić na bal sylwestrowy !! :)

ten lekki brąz jest moim ulubionym wśród wszystkich 
:) (jak narazie :P )

Wersja mojej siostry :)

są to lakiery z estetiq, w dość przystępnej cenie ok.23zł, dostępne na allegro
jestem z nich zadowolona zwłaszcza z tej kawy z mlekiem <3

Pazury p.Lidki :)
czerwień w modzie :)

Utrzymują się do ok.3 tygodni :)
firma: Cosmetics zone ,gorąco polecam, cena:25zł :)






Kiedyś wykonałam z nudów makijaż, a może nie z nudów tylko dlatego że chcę się czegos nauczyć, było to dośc dawno :) strasznie się wtedy męczyłam z tym makijażem, jak już wspomniałam dopiero co się uczę, poszło chyba ok. 20 patyczków aby go dopracować ale udało się :)

p.s moje brwi wtedy wyglądały raczej tragicznie, ale już doprowadziłam je do kultury :)


Przepraszam za kiepską jakość zdjęć, wykonywane są telefone gdyż nie stać mnie narazie na aparat może jak odłoże to kupię po nowym roku ! ;)


I jeszcze dwa makijaże jeden Patrycji wykonany przeze mnie, no i mój wykonany przez nią ! ;)
Mój :)

Oko Patki ;* dziękuję kochana że się odważyłaś temu poddać :D



I jeszcze wspaniała ksiązka którą czytam , ,,Prawdziwy cud''- Sparksa, nie przeczytałam jej do końca ale wciąga, w ogóle polecam jego książki zwłaszcza ''Bezpieczna przystań'' oraz ''Wciąz ją kocham''
No i moje okulary przy którym trzeba wymienić szkła,wczoraj okulista tak stwierdził o dziwo do twarzy mi w nich ale zdjęć nie pokaże :P







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz