sobota, 15 lutego 2014

Walentynki, dzień jak zwykle czy święto komercyjne? ;) Jak myślicie?:)

Hej!

Nie miałam zbyt czasu ostatnio by się bardziej udzielać w blogosferze, a szkoda bo zapewne ominęło mnie kilka ciekawych konkursów. Ale tak to już jest gdy się rozkręca swój mały interes. :)

Dziś tylko kilka zdjęc mojego manicure który wcale nie był wykonany pod to komerycjne święto.Osobiście uważam że Walentynki to dzień jak co dzień :) tyle że wbite w kalendarz aby ludzie o nim pamiętali.Tyle że mój chłopak zawsze pamięta i dostałam piękną różę. Kiedyś owszem uznawałam to święto ale zmieniło się to odkąd jestem z Pawłem. Myślę że miłośc powinno okazywać się przez cały rok bez względu na to czy mamy na to czas czy nie, nawet kilka miłych słów w zwyczajny dzień typu: '' ładnie wyglądasz'' bądź ''ale jesteś przystojny w tej koszuli'' sprawi drugiej osobie wielką przyjemność.
W każdym bądź razie ja jakoś specjalnie nigdy nie odczuwam tego święta poza tym że na facebooku czy innych portalach społecznościowych aż roi się od propozycji na makijaż czy manicure, pomysłów na prezenty.
A wy jak myślicie?? Zapewne Ci co lubią ten Dzień spędzili je w specjalny sposób??









Mam nadzieje że się spodoba! ;)) I liczę na komentarze. ;)
p.s oczywiście jest to mani hybrydowy:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz