sobota, 22 lutego 2014

Ulubieniec 2013r. od HEAN !

Dzisiaj o moim ulubionym pudrze od Hean w kolorze Alabaster.
Na poczaku zakupu tego kosmetyku myślałam że będzie to totalny niewypał, lecz po dłuższym uzytkowaniu nie rozstawałam się z nim na krok, stał się po prostu moim numerem 1 ! ;)
Opinie w necie są różne, produkt ten zakupiłam na stronie www.ladymakeup.pl i osobiście polecam ją wszystkim kosmetykomaniaczkom :)
Wcześniej używałam pudru od Miss Porty So matte, perfect stay, lecz umywa się on od Hean :)

Plusy:

  • napewno cena, na ladymakeup kosztuje on bodajże ok 13-14zł
  • daje idealny efekt rozświetlenia twarzy
  • a zarazem świeży wygląd buźki na codzień
  • wygodne opakowanie wykonane solidnie
  • po otwarciu widac kratkę dzięki której można nałozyć na pędzel taka ilośc pudru jaką potrzebujemy
  • opakowanie prezentuje sie bardzo ładnie
  • w środku znajdziecie też puszek choć ja osobiście wolę nakładać pędzlem ;)
  • dostępnych jest 5 odcieni w kolorach: naturalny, morelowy,alabaster,słoneczny beż i świetlisty beż
Minusy:

  • na twarzy widac malutkie drobinki choć nie przeszkadza mi to aż tak bardzo ;)
  • napis z tyłu się starł ale to zapewne przez częste użytkowanie




                                   A oto gwiazda roku 2013:






Zaczynam lubieć tą firmę i napewno nie skończy się tylko na tym pudrze :))
A wy używacie pudrów tej firmy?? Jakie byście poleciły ich kosmetyki? ;))
Zapraszam do podzielenia się ze mną waszych opinii ;)


2 komentarze:

  1. Bardzo fajny puder, mam z Marizy jak narazie ale muszę w pędzel zainwestować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariza jakościowo ma dobre kosmetyki miałam róż i byłam bardzo zadowolona do momentu póki wpadł w niepowołane ręce a na drugi dzień był juz pokruszony.. :((

      Usuń