niedziela, 1 grudnia 2013

Raz lepiej,raz gorzej.

Niedziela jak co tydzień...




Witam was dziewczyny, mam strasznego doła.. czuje sie nieobecna na świecie i nie wiem co mam robić, mój facet mnie nie rozumie, nie mogę się skupić na niczym po prostu chce mi się płakać!.. ;( a poza tym będę miała ciężko tydzień bo mam dwie zalki i nie wiem jak mi się uda to ogarnąć :( czasem tak mnie te studia wkurwiają, zwłaszcza gdy zaczyna się nauka.. tuż po swiętach sesja! :( mam tylko nadzieję że w wolnym czasie odbije sobie i skoczę w góry a jak nie wypali to może na jakąś mega imprezke! :) grunt to pozytywne myślenie tylko czasem po prostu się nie udaje.


Poza tym chce wam pokazać mój niedzielny makijaż, zdjęcia poniżej:






nie jest idealny, ale to początki...
podkład AA wygładzający 2
puder w kamieniu miss porty
Świetlisty róż Mariza
korektor pod oczy rozświetlający Mariza
korektor 4in1Wibo
baza pod cienie Essence
cienie beauty factories, jasny róż i grafit który wyszedł jak fiolet :)




Koniec weekendu niestety, jutro szkoła dopiero na 17.30 myślę że zdążę się trochę pouczyć. Obym zaliczyła, trzymajcie kciuki!

3 komentarze:

  1. No wreście Cię znalazłma !:P pięknie kochana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaa i proszę mnie dodać do swojej listy czytelniczej ;D

      Usuń
  2. no nie wiem czy tak pięknie nic się tu nie dzieje :DD nie wiem nawet jak to zrobić hehe ;p

    OdpowiedzUsuń