środa, 25 grudnia 2013

I dzień Świąt

Witam Was dziewczyny!

Dawno mnie tu nie było, ale wkońcu postanowiłam wejśc i napisać posta, a przy okazji pochwalić się pięknym prezentem od ukochanego :), dziś pierwszy Dzień Świąt, dzień jak narazie zapowiada się spokojnie, ale za to wieczorem kto wie.. zapewne spędzę ten dzień z najbliższymi przy stole pełnym pyszności :), mam dziś ochotę się wyluzować przed piątkiem gdyż będę musiała już zajrzeć do wspaniałych notatek <3 , ale dziś... ojj dziś nie, dam sobie czadu, może :P i wkońcu wybiorę się na długo wyczekiwaną imprezę, na której już nie byłam kupę czasu. Przy okazji spotkam sie z nabliższymi znajomymi :) I z tego się bardzo cieszę, a teraz chcę wam pokazać mój prezent.

Jest to: Make up academy Palette Sephora! marzyłam o niej, jest wspaniała, oczywiście już dziś musiałam wypróbować cienie, świetny pigment, wystarczy odrobinkę cienia, i już widac efekt nie to co te moje wcześniejsze cienie... -,- niestety nie pokaże wam tego co dziś wytworzyłam na powiece bo nie mam do tego odpowiedniego aparatu, ale kto wie może za rok Mikołaj mi go przyniesie :PP

A wiadomo że telefonem wyjdzie słaba jakość,więc sobie daruję. ;)



plus dodatkowo śliczna bransoletka ! :)
Dziękuję kochanie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz