poniedziałek, 30 grudnia 2013

Sylwester tuż tuż

Nie będę się już rospisywała gdyż właśnie skończyłam pisać tego posta a on po prostu mi sie wyłączył! ;[[ miało być tak pięknie. Poniżej mój jutrzejszy makijaż na wystrzałowego sylwestra i dzisiaj świeżo zrobione pazurki ;)
Krótki opis wykonania:
Pierwsze co zrobiłam to nałożyłam mój ulubiony krew do twarzy Ziaja masło kakaowe, k następnie pędzlem do fluidu nałożyłam wzdłuż kości policzkowych, nad brwi i brodę korektor do modelowania twarzy Wibo 4in1, potem fluid , wiadomo;), gdy już to zrobiłam sięgnęłam po korektor i zakryłam wszelkie niedoskonałości, zielonym z Wibo naczynka wokół nosa, jasny beżem wszelakie wypryski,potem korektor rozświetlający pod oczy z Marizy, nałożyłam, także na powieki gdyż wtedy moje oko lepiej wygląda, 
 potem trochę bazy pod cienie Sephora aż pod łuk brwiowy, na całą powiekę płaskim pędzelkiem- jasno różowy cień Sephora-lekko roztarłam,na środkową część róż który został zcieniowany lekko ponad załamanie powieki i w zewnętrzny kącik nałozyłam troszkę fioletu roztarłam go do wewnątrz powieki oraz do góry. Dla lepszego efektu na górnej linii wodnej między rzęsami zrobiłam małe kropeczki czarną kredką aby oko wydawało się większe, dolną powiekę obrysowałam czarną kredką, na koniec pomalowałam rzęsy serum do rzęs Eveline ''Advance Volumiere'' i wytuszowałam mascarą lovely Pump up którą poleciła mi Monika R. ;)


Jak wam się podoba? Nie są to zdjęcia jakich oczekiwałam gdyż nie widać takiego efektu jak na żywo... ;(

A teraz manicure:


To by było tyle na dziś, spodziewajcie się zmian na moim blogu w najbliższym czasie.
I jak się podoba?? Przyjmę każdą krytykę. ;)
Jeśli macie jakieś pytania to mój e-mail: asia92_92@o2.pl



Pozdrawiam i życzę Wam Szampańskiego Sylwestra do samego rana ! Nie upijcie się zbytnio ;)


2 komentarze:

  1. wow super ci wyszlo ;) No i widzę masz nowy wygląd bloga ;) widzisz sama umiesz :) ja tu nie muszę nic zmieniać ;D szkoda że ja sobie nie moge zrobić pazurków :(

    OdpowiedzUsuń
  2. moze byc ;D ale jednak zrobilam inny make up z pośpiechu bo wcześniej jak ci wspominałam miałam kilka osób do pomalowania a sama ledwo zdążyłam się ogranąć. ;p a ty widzę zaraz po sylwestrze weszłaś na bloga ;DD no no... ;p uczyniłam to zgodnie z instrukcją pewnej dziewczyny która miała wpis na blogu jak wstawić nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń