sobota, 7 grudnia 2013

Leniwa sobota ?

W końcu przyszedł weekend na który tak długo czekałam po ciężkim tygodniu na uczelni, ostatnio wcale nie mam czasu aby tu zajrzeć, ale narazie nic się tu nie dzieje :P więc pewnie będę rzadko zaglądać, już za kilkanaście dni Święta których wyczekuję od dłuższego czasu, myślę że będą pracowite gdyż zaraz po powrocie na uczelnię mam egzaminy. Podejrzewam więc że większość czasu spędze z notatkami w ręku niż z talerzykiem ciast, ;p ale to lepiej bo pewno gdybym wybrała to drugie to moja waga podniosła by się o conajmniej 2kg ! Trzeba się pilnować ale czasem się nie da (wczorajsza pizza była pyszna, ale kaloryczna) ;p, raz kozie śmierć, teraz się będę pilnować :) sama sobie to wmawiam :P

Niestety nie mam dla Was jak narazie zdjęć żadnego makijażu ani paznokci ale może macie ochotę obejrzeć odcinek Matura to bzdura?;D zapraszam, czasem można sie pośmiać :P

Tak przy okazji, jestem zadowolona bo przyznali mi wkońcu stypendium socjalne i myślę że stawka jest zadowalająca ! :D

http://www.youtube.com/watch?v=QMVkw6pxuHQ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz