wtorek, 21 października 2014

Recenzja mojego ulubieńca 2014 !

Hej ;)

Number 1 to mój ukochany podkład do twarzy Pharmaceris.


Producenta zapewnia że:
Pharmaceris F fluid nawilżający - zaawansowana technologia SoFT-BaseTechnology.
Fluid:
- nie obciąża skóry,
- nie zatyka porów,
- pozwala skórze oddychać,
- zapewnia 10 - godzinny makijaż.
Polecany do każdego rodzaju skóry, w tym również problemowej wrażliwej, suchej i bardzo suchej, ze skłonnością do przesuszania.
Fluid intensywnie nawilża głębsze warstwy naskórka i zapewnia trwały 10-godzinny makijaż. Unikalna kompozycja pigmentów doskonale wyrównuje koloryt skóry, maskuje niedoskonałości cery nie powodując efektu maski. Specjalistyczna formuła antyoksydacyjna na bazie sylimaryny intensywnie neutralizuje wolne rodniki i zabezpiecza skórę przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Sprawia, że skóra jest odstresowana i mniej podatna na podrażnienia i przesuszenia. Lekka konsystencja fluidu opartego na technologii SoFT-Base nie obciąża skóry oraz nie zatyka porów pozwalając jej oddychać. Zawartość fotostabilnych filtrów UVA i UVB zapewnia ochronę przed szkodliwymi skutkami promieniowania słonecznego.
Dostępny w 3 odcieniach.
Cena: 35zł / 30ml


Moja Opinia:
Wkońcu znalazłam swój fluid. Gdy używałam produktów innych marek miałam bardzo zatkane pory, skóra wydawała sie wysuszona, nie mogłam dobrać podkładu do mojej cery co skutkowało coraz częstszym występowaniem wyprysków. Ten fluid mnie poratował, dzięki niemu skóra jest bardziej ożywiona, nie wysusza, nie zatyka porów nie jest ciężki dla skóry, nie powoduje wyprysków, dodatkowo fajnie nawilża i nie przesusza skóry i nawet przyjemnie pachnie, pieknie wtapia sie w skore,  ladnie kryje,posiada wygodną pompkę dozującą. Uzywam odcienia 02 natural i bardzo mi on odpowiada.



Wady :
- Ściera się.
- Niekiedy potrafi wyeksponować drobne włoski (meszek) na twarzy. Nigdy nie miałam z tym problemu a tutaj taka niespodzianka.
-uboga gama kolorystyczna
-gromadzi się w zmarszczkach
-brak matowienia skóry


Pod podkład uzywam kremu matującego od Yves Rocher  i po zaaplikowaniu fluidu skóra sie nie świeci. :)

Mimo tych kilku wad jestem z niego zadowolona,myślę że niejednej z Was przypadł by do gustu ;)
Miłego popołudnia, J ;*







2 komentarze:

  1. są i plusy i minusy
    w międzyczasie zapraszam do mnie, trwają dwa konkursy

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaje sie na ten podkład ale zawsze wpadnie mi wcześniej w ręce cos innego -.- No nic moze uda mi sie wreszcie go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń