środa, 22 października 2014

Make up ze Sleekiem !

Witam !

Pragnę się z wami podzielić dziennym makijażem wykonanym paletką Sleeka ''Garden of Eden'' która przyszla mi zaledwie kilka dni temu i od razu postanowilam nią coś zmalować na mojej powiece.  Niestety nie mam na kim ćwiczyc makijazy więc jestem sama sobie ''modelką''.
Choć mam nadzieję że juz niedlugo namówię moją siostrę do wykonania jej próbnego ślubnego makijazu ale napewno nie zieleniami od Sleeka.. :P

Nie patrzcie na moje brwi, ponieważ są w trakcie odrastania aby je wkoncu wyregulowac jak trzeba. :D 
Do tego makijaze lekko je przyciemnilam czarna kredką. 



Makijaż był wykonywany dośc starannie, starałam się aby były widoczne przejścia między kolorkami, blendując cienie pędzelkiem od Maestro oraz Ebelin. 
Pierwsze co zrobilam to na wewnętrzny kącik oka oraz w stronę środka powieki nałozylam kolor ''gates od eden''i lekko roztarłam,następnie na środek powieki zaaplikowałam ''Evergreen'' a na zewnętrzny kącik oka użylam cienia ''fauna''. Na koniec malowania powieki ponownie roztarłam wszystkie kolorki i uzyskalam lekki efekt ''kociego oka'' tyle ze w kolorze zieleni. :D
Następnie zrobilam kreskę czarną kredką i wytuszowalam rzęsy ;)
Uzyte kosmetyki:
Paletka Sleek
Puuder mineralny High definition bamboo fixer powder od Hean
Smoothing cashmere makeup base-baza pod podkład Pierre rene
Podkład Pharmaceris z sylimaryną
korektor ''cover stick'' Manhattan
kamuflaż w kremie od Catrice
Bronzer MUA
biała kredka Miyo
czarna kredka Ingrid
Tusz do rzęs curling Pump up od Lovely


I reszta zdjęc:








 Podoba sie Wam moj makijaz? Co o nim sądzicie? Prosze o szczere opinie. :)




4 komentarze: