poniedziałek, 20 października 2014

Październikowe nowości.

Dobry wieczór wszystkim zainteresowanym! ;D

Dzis krótko na temat moich nowości października ze strony ezebra.pl 
Z tej małej paczuszki która zawierała (pedzelek języczkowy Cosmopolitan,Kremową bazę pod ciebie Ingrid, czarną kredkę Ingrid,Błyszczyk z Astora oraz perełki brązujące od W7) dla mnie nr 1 to paletka Sleeka-''Garden of Eden''. Cienie mają świetny pigment,nie osypują się, łatwo rozprowadzają na powiece a przede wszystkim utrzymuja sie długo bez użycia bazy. :) Mam już jedną paletke Sleeka ''Au naturel'' i jestem z niej bardzo zadowolona. Kolorki są przepiękne. Jedynym dla mnie minusem Sleeka jest to że niektóre kolory w każdej z paletek sie powtarzają.

                 
Od producenta:
Garden of Eden marki Sleek - angielskiego producenta kosmetyków kolorowych dla różnych typów i kolorów skóry. Cienie w paletce mają dużą zawartość pigmentów, każdy z nich jest wyrazisty i indywidualny. W paletce znajdują się odcienie metaliczne, z dużą ilością drobin oraz matowe. Cienie są łatwe w aplikacji, bardzo wydajne, a w dotyku aksamitne. Długotrwale utrzymują się na powiekach. Ich różnorodność pozwala na stworzenie pięknych makijaży na każdą okazję. Do każdego zestawu dołączony jest dwustronny aplikator do nakładania cieni oraz duże, wygodne lusterko. Paleta inspirowana jest naturą, która odzwierciedla barwy przepięknej tropikalnej dżungli.

Wymiary zamkniętej paletki 14 cm x 7,3 cm

Wymiary lusterka 13,2 cm x 6,8 cm

Wymiary aplikatora - długość całkowita 11 cm

Średnica pojedynczego cienia 2 cm.

                  1.zdjęcie robione aparatem.



1.Zdjęcie zbliżonych kolorków pobrane z internetu. :)

A oto całość:

Więcej na ten temat już wkrótce.. ;)


CDN. :)

Pozdrawiam, J. ;*








6 komentarzy:

  1. Świetne te cienie ze Sleeka:) Swego czasu miałam na nie ochotę:) Daj znać jak się sprawdza baza pod cienie, jestem jej ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi sie podobają :) mam juz dwie czas na trzecią <3 napewno dam znać. :)

      Usuń
  2. Kiedyś pragnęłam wszystkich paletek. Naszczescie mi przeszło bo pewnie musiałabym polowe wyrzucić :P mam tyle tych palet, ze wcześniej sie przeterminują niz je zuzyje :O :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nadal pragne wszystkich paletek ze sleeka ;) sa cudowne ;p i jeszcze mi nie przeszła mania kosmetykowa. ;D

    OdpowiedzUsuń