sobota, 25 stycznia 2014

Peeling kawitacyjny, czyli co i jak ? ;)

Dzień doberek ;)

Piękny dzień, za oknami słonko świeci i przy okazji mróz na dworze.

Plusem wczorajszego dnia było to, że koleżanka na zajęciach z kosmetologii pielęgnacyjnej zrobiła mi peeling kawitacyjny. Wiecie na czym polega ten zabieg? Jesli nie to krótka notka na ten temat dla zainteresowanych:
Kawitacja to oczyszczanie skóry twarzy przez wprowadzenie ultradźwiękami.




Plusy wykonania takiego zabiegu to:
-mechaniczne złuszczanie naskórka bez żadnego bólu, wręcz przeciwnie jest to bardzo przyjemne ;)
-wibracje ultradźwiękami wzbogacone są o mikromasaż
-poprawia też krążenie i dotlenia skórę
-przeznaczony jest też dla osób które nie mogę skorzystać z oczyszczania manualnego
-jeśli jesteście studentkami z kosmetologii możecie co jakiś czas skorzystać z tak przyjemnego zabiegu za darmo, czyż to nie wspaniałe?;)
Sposób wykonania kawitacji:
Przed przystąpieniem do zabiegu nalezy dokładnie zdezynfekować szpatułkę.Następnie wykonać dokładny demakijaż twarzy i dekoltu z użyciem mleczka kosmetycznego bądź płynu miceralnego. Zabieramy się za peeling->rozprowadza się ultradźwięki na skórze za pomocą szpatułki, należy pamiętać o tym że ultradźwięki działają wtedy gdy skóra jest zwilżona więc warto przed kontaktem skóry twarzy ze szpatułką przemywać ją co kilka sekund wacikiem nasączonym tonikiem.
Po peelingu kawitacyjnym należy nałożyć na twarz maskę w kremie bądź algową, ja skorzystałam z maski o zapachu arbuza z Bielendy :)
Na koniec wklepać krem i gotowe !








Kilka zdjęć z internetu ponieważ leżąć nie byłam w stanie zrobić własnych :P

A zalety tego zabiegu to oczywiście:
  1. skóra jest dokładnie oczyszczona
  2. usuwa martwy naskórek oraz nadmiar sebum
  3. poprawia strukturę blizn oraz mikrokrążenie
  4. wspomaga produkcję kolagenu
  5. regeneruje, rozjaśnia przebarwienia

Najważniejsze p-wskazania do zabiegu to:
-ciąża
-niewydolność krążenia
-osteoporoza
-aparat stały na zębach


Zaznaczam że wszystko tu opisane nie jest wzięte z internetu ale z mojej wiedzy na ten temat którą uwielbiam czerpać na takich ciekawych zajęciach<3

3 komentarze:

  1. Byłam na peelingu kawitacyjnym u kosmetyczki, zabieg miło wspominam, był relaksujący, a buzia po peelingu bardzo gładka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo większość zabiegów jest raczej przyjemna ;)), choć mi nie spodobała się mikrodermabrazja, nie miłe uczucie ściągania skóry

      Usuń
  2. Zabieg bardzo fajny, też dla samej kosmetyczki :) Jeśli chodzi o efekty to jak dla mnie są lekkie, a ja lubię mocniejsze peelingi:)

    OdpowiedzUsuń