środa, 8 października 2014

Makijaż Oli

Hej !

Dziś krótki opis makijażu mojej siostry. ;)


Cienie z Sephory w odcieniu srebra i czerni z drobinkami, niestety nie podam wam numerków ponieważ cienie zawarte są w dużej paletce.

1.Na całą powiekę nałożyłam biały cień Sephora.
2. Następnie od wewnętrznego kącika oka do połowy powieki zaaplikowałam srebro i delikatnie roztarłam.
3. Ruchomą powiekę oraz zewnetrzny kącik pokryłam czernią z drobinkami i dokładnie zblendowałam tak aby uzyskać efekt kociego oka.
4. Kredką z Yves Rocher zrobiłam kreskę
5.Wytuszowałam siostrze rzęsy i gotowe.
6. Na koniec całą twarz pokryłam pudrem oraz policzki przyciemniłam bronzerem.


Makijaż wykonywany był na wesele, zamierzenie było takie aby wyszedł delikatnie i z klasą.
Co myslicie o takim makijażu?










Wiem, że nie jest idealny ale dopiero się uczę. ;)

Jak wam sie podoba ? prosze o szczere opinie. :)

Pozdrawiam, J.





1 komentarz:

  1. Ohh nie wiem czy poprzedni komentarz dotarł wiec pisze jeszcze raz :D Więc zdj staraj sie robić z dalsza, jak fotografujesz same oczy bo nos wydaje sie nienaturalnie wielki :) Sama przez jakis czas popełniałam ten blad. Fajnie, że opisałaś krok po kroku, może następnym razem dodaj zdjęcia? Ogólnie makijaż bardzo przyjemny i ładnie podkreśla urodę siostry:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń